ضرورت ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
خسروی سهل‌آبادی تاکید کرد:
 

 

ضرورت ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با انتقاد از بلاتکلیفی مربیان پیش دبستانی به بهان

ضرورت ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی

ه نبود ردیف استخدامی برای آنان٬ گفت: برای تسریع در تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی دولت باید به این وزارتخانه ردیف استخدامی مشخص بدهد.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت مربیان پیش دبستانی تا تاریخ ۱۷ مهر ۹۳ یعنی پایان مهلت زمان دوساله خود٬ گفت: تسریع در تعیین تکلیف این مربیان جزو مصوبه مجلس بوده تا بر اساس نیازی که آموزش و پرورش دارد در مناطق مختلف با برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی صورت گیرد.

 

نماینده مردم تربت حیدریه٬ مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه امکان جذب نیروی جدید در وزارت آموزش و پرورش با توجه اظهارات اخیر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور وجود ندارد٬ افزود: با توجه به اظهارات اخیر آقای نوبخت مبنی بر پر شدن سقف جذب نیروی انسانی درنظر گرفته شده برابر قانون برنامه پنجم توسعه استخدام نیروی جدید در این وزارت‌خانه به صلاح نیست.

وی ادامه داد: منطقی نیست که آزمون استخدامی برای مربیان پیش دبستانی برگزار شود اما ردیف استخدامی برای آنان وجود نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ گفت: به لحاظ اینکه ردیف استخدامی مشخصی برای آموزش وپرورش قابل پیش‌بینی نیست وزارت آموزش وپرورش نیز حتی اگر آزمون استخدامی برگزار کند موفق به تعیین تکلیف این افراد تا مهلت تعیین شده از سوی مجلس نخواهد شد.

خسروی‌سهل‌آبادی با انتقاد از وجود ناهماهنگی بین دولت به ویژه آموزش و پرورش و مجلس در خصوص قانون مصوب در خصوص تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی٬ گفت: این ناهماهنگی منجر به ایجاد انتظاراتی در بین مربیان شده که قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ هزار نفر مربی پیش دبستانی در سراسر کشور خواستار تعیین تکلیف از سوی دولت هستند٬ گفت: نبود امکان لازم برای تعیین تکلیف این افراد تاکنون نارضایتی‌های عمومی بسیاری را به همراه داشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر استیضاح وزیر آموزش و پرورش در صورت اجرایی نشدن قانون تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی٬ گفت: استیضاح و سوال از وزرا حق نمایندگان است اما باید به این موضوع توجه کرد که وزیر آموزش دولت یازدهم تقصیری در اجرا نشدن این قانون ندارد و دولت قبل باید اجرای آن را برعهده می‌گرفت.

وی ادامه داد: به هر حال برای تسریع در تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی دولت باید به این وزارت خانه ردیف استخدامی مشخص بدهد.

خسروی‌سهل‌آبادی با بیان اینکه در برابر قانونی که تاکنون اجرا نشده دولت باید پاسخگو باشد٬ افزود: دولت قبل باید مقدماتی استخدام مربیان پیش دبستانی را طبق قانون فراهم می‌کرد و نباید این موضوع به آخرین روزهای مهلت دو ساله قانون منتهی می‌شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: مجلس تا حصول نتیجه منطقی در خصوص مریبان پیش دبستانی پیگیری های خود را ادامه خواهد داد./





تاریخ: شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 109864
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت